Persoonlijke gegevens
Ervaren Finance professional met ruim 30 jaar werkervaring binnen het vakgebied Financieel administratie. Met deze brede administratieve en boekhoudkundige kennis, ondersteun ik ZZP-ers en MKB-ers bij het opzetten en uitvoeren van de financiële administratie. Maar ben ik ook inzetbaar voor bedrijven op de debiteuren, crediteuren en projectadministratie.
Mijn product is het administratieve proces.
Dagelijkse werkzaamheden: Inkoop en verkoop facturen, bijwerken kas/bank boek, memoriaal grootboek.
Maandelijkse werkzaamheden: grootboek controle, verslaglegging en overzichten, Salaris mutaties/controle, journaalpost salarissen, personeel declaraties.
Kwartaal werkzaamheden: BTW/LB-aangifte, archivering
Overige: budgetteren, voor particulieren IB-aangifte
Ervaringen met:
MS Navision
Oracle/Leonardo
Topdesk
Continia Document Capture
Acubiz
Office 365 Word/Excel/Outlook
ABN AMRO Acces
NS Business card
ADP Perman
€ 31-55 per uur
8-40 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Medewerker crediteuren
augustus 2020 tot december 2020
Taken en verantwoordelijkheden
- Registreren en verwerken (van de meer complexe) facturen / declaraties en controleren op juistheid en volledigheid.
- Uitvoeren complexere werkzaamheden uit zoals tussenrekening en blokkadelijst.
- Bijdrage leveren aan de maand- en jaarafsluitingen.
- Behandelen vragen schriftelijk en mondeling af.
- Vraagbaak voor collega’s zowel binnen als buiten de afdeling en je zorgt voor een correcte follow-up.