Administrateur | Financieel medewerker

Persoonlijke gegevens

Ervaren Finance professional met ruim 30 jaar werkervaring binnen het vakgebied Financieel administratie. Met deze brede administratieve en boekhoudkundige kennis, ondersteun ik ZZP-ers en MKB-ers bij het opzetten en uitvoeren van de financiële administratie. Maar ben ik ook inzetbaar voor bedrijven op de debiteuren, crediteuren en projectadministratie.

Mijn product is het administratieve proces.
Dagelijkse werkzaamheden: Inkoop en verkoop facturen, bijwerken kas/bank boek, memoriaal grootboek.
Maandelijkse werkzaamheden: grootboek controle, verslaglegging en overzichten, Salaris mutaties/controle, journaalpost salarissen, personeel declaraties.
Kwartaal werkzaamheden: BTW/LB-aangifte, archivering
Overige: budgetteren, voor particulieren IB-aangifte

Ervaringen met:
MS Navision
Oracle/Leonardo
Topdesk
Continia Document Capture
Acubiz
Office 365 Word/Excel/Outlook
ABN AMRO Acces
NS Business card
ADP Perman

26 01 2021
€ 31-55 per uur
8-40 uren per week
Administrateur Financieel medewerker Assistent controller

Kennis & Vaardigheden

Excel Microsoft Dynamics NAV Oracle
Financiële instellingen
Budgettering Business control Consolidatie Corporate finance Jaarrekeningenwerk Planning & control Project control Treasury
Dutch GAAP

Relevante werkervaring

Medewerker crediteuren

Openbaar Ministerie in Utrecht
augustus 2020 tot december 2020

Taken en verantwoordelijkheden

  • Registreren en verwerken (van de meer complexe) facturen / declaraties en controleren op juistheid en volledigheid.
  • Uitvoeren complexere werkzaamheden uit zoals tussenrekening en blokkadelijst.
  • Bijdrage leveren aan de maand- en jaarafsluitingen.
  • Behandelen vragen schriftelijk en mondeling af.
  • Vraagbaak voor collega’s zowel binnen als buiten de afdeling en je zorgt voor een correcte follow-up.

Volledig profiel

Om het volledige profiel van deze kandidaat te zien dient u een account te hebben.